Nástavba Kögel Strong & Go – Code XL: jde to i bez latí  |  Truck produkt  |  Aktuality  |  Truck & Business

     
 

Truck & Business » Aktuality » Truck produkt » Nástavba Kögel Strong & Go – Code XL: jde to i bez latí

Nástavba Kögel Strong & Go – Code XL: jde to i bez latí

 
kogel

úterý, 24. července 2018

Pro všechny varianty valníkových návěsů Kögel Cargo, Mega a Lightplus generace Novum je teď volitelně k dispozici zcela nová nástavba Kögel Strong & Go. Tato nástavba splňuje požadavky normy DIN EN 12642 Code XL na pevnost nástavby a směrnici Daimler 9.5 bez použití zásuvných latí. Certifikát pro přepravu nápojů lze s nástavbou Strong & Go realizovat s podstatně menším počtem řad latí. Kögel tak splňuje nejen požadavky odvětví na kratší dobu nakládání, ale umožňuje řidičům i rychlejší, jednodušší a bezpečnější nakládku a vykládku.

 

Novou nástavbu Kögel Strong & Go tvoří inovativní nástavba generace NOVUM v kombinaci s integrální střešní plachtou Kögel zesílenou výztužnými pásy a boční plachtou, která odpovídá směrnici Daimler 9.5. Díky tomuto řešení nejsou již při přepravě gitterboxů a nákladu svázaného pásy pro kompatibilitu se směrnicí Daimler 9.5 nutné zásuvné latě. Pro certifikovanou přepravu nápojů je u nástavby Strong & Go s jednou a dvěma vrstvami nápojových přepravek na normálních paletách nutná pouze jedna řada latí ve výšce první nápojové přepravky, podle směrnice VDI 2700 list 12, namísto tří, případně čtyř řad v případě běžné nástavby. Díky vynechání horních zásuvných latí se zjednodušuje manipulace a zkracuje se doba nakládky a vykládky. Navíc se zvyšuje bezpečnost řidiče a nákladu, protože už nehrozí padající latě a poškození zboží padajícími latěmi.

Nejjednodušší možností dílčího zajištění nákladu je běžné vrchní vázání smyčkou nebo vrchní kotvení. V tomto případě je veden upínací popruh jako smyčka po stranách a vzadu kolem nákladu a na obou stranách je upevněn k vázacím bodům. K tomu jsou vhodné vázací body na ocelovém vnějším rámu s otvory Vario-Fix nebo 13 párů sériových standardních kotevních úchytů. Pro zajištění příčně vedeného popruhu za nákladem proti sklouznutí se v praxi často používá europaleta nebo speciální chrániče hran. Alternativou může být volitelný systém dílčího zajištění nákladu s ocelovou kombinovanou kotevní lištou a tyčí pro zajištění nákladu. Pouhé dvě tyče stačí k zajištění 27 tun nákladu směrem dozadu. S uvedenými systémy dílčího zajištění nákladu je možno odhrnout boční posuvnou plachtu pro vykládku, aniž by bylo nutno nejprve vstoupit na ložnou plochu.

 
 

Související články

 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@truck-business.cz