Současná autodoprava z pohledu DKV Euro Service  |  Expert Talk  |  Truck & Business

     
 

Truck & Business » Expert Talk » Současná autodoprava z pohledu DKV Euro Service

Současná autodoprava z pohledu DKV Euro Service

 

pondělí, 25. listopadu 2019

Současná autodoprava z pohledu DKV Euro Service

Současná autodoprava z pohledu DKV Euro Service

Odpovídá:

Lukáš Ondráček
ředitel české a slovenské pobočky DKV Euro Service

 
1

Kam nejčastěji směřují zahraniční cesty českých řidičů?

Z dat našich zákazníků, týkajících se plateb za tankování a mýto, je patrné omezení nákladní dopravy do vzdálenějších států Evropy, především do Francie a Španělska. Kamiony českých dopravců jezdí zejména v tuzemsku a do Německa. Omezování mezinárodní dopravy obzvláště na dlouhých trasách a orientace na okolní země nebo vnitrostátní přepravu je ale dlouhodobý jev. Důvodů je celá řada: od nedostatku řidičů přes konkurenci z východu až po například minimální mzdu ve Francii.

 
 
2

Jak se mění ochota řidičů tankovat v České republice?

Domácí tankování roste podle našich čísel již několik let po sobě. Dopravce však čím dál více zajímá, za kolik natankují. Vzhledem k poměrně stálé kvalitě pohonných hmot je cena v podstatě jediným kritériem. Zájem je především o čerpací stanice s atraktivními totemovými cenami. Dopravci se však zajímají i o množstevní slevy a možnost tankování za výhodnější ceny týdenní. V České republice výrazně chybějí vratky spotřební daně pro dopravce, takže se provozovatelé čerpacích stanic snaží vyjít firmám maximálně vstříc. Díky tomu můžeme i my nabídnout našim zákazníkům zajímavé podmínky.

 
 
3

Jaké nové služby nabízí DKV českým řidičům?

Kromě standardní nabídky, která zahrnuje bezhotovostní úhradu produktů a služeb u více než sta tisíc obchodníků různých značek nebo služby jednotné úhrady mýtného a zajištění vratek DPH či spotřební daně, se snažíme neustále držet krok s požadavky dopravců. Nově nabízíme například jednotné vyúčtování mýta prostřednictvím jedné palubní jednotky DKV BOX EUROPE pro Německo, Belgii, Francii, Rakousko, Portugalsko, Španělsko, německé tunely Herren v Lübecku a Warnow v Rostocku nebo belgický Liefkenshoek. Další země budou brzy následovat. Zároveň neustále zdokonalujeme online nástroje pro plánování a kontrolu nákladů. Aktuálně připravujeme DKV Eco Trucker. Jedná se o speciální aplikaci, která propojuje navigaci s vyhledávačem stanic a plánovačem tras. Řidiče bude motivovat k efektivnímu tankování nebo úsporné jízdě a umožní tak majitelům firem za dosažené výsledky řidiče odměňovat. Tankováním u cenově nejvýhodnějších stanic v rámci sítě DKV je možné snížit náklady na naftu o 2 až 5 procent. Velkým tématem je elektromobilita. Abychom byli schopni v budoucnosti uspokojit zájem v této oblasti, založili jsme s innogy joint venture s názvem Charge4Europe. Cílem tohoto společného podniku je vybudování celoevropské dobíjecí sítě pro vozové parky, a to s možností dobíjení nejen u veřejných stanic, ale i v práci a v případě služebních osobních vozů i doma. Zatím umožňujeme dobíjení u více než třiceti tisíc stanic v Německu, Francii, Rakousku, Belgii a Nizozemí. Síť se však neustále rozrůstá. Stejně jako u klasických pohonných hmot nabízíme možnost bezhotovostní úhrady, online správu dat a přehledné vyúčtování společně s dalšími náklady například za mýto na jedné faktuře.

 
 


 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@truck-business.cz