Truck & business mediálním partnerem na O2 Den s Fleetem  |  Archiv 2006 - 2012  |  Truck & Business

     
 

Truck & Business » Archiv 2006 - 2012 » Truck & business mediálním partnerem na O2 Den s Fleetem

Truck & business mediálním partnerem na O2 Den s Fleetem

 
image2176

pátek, 16. září 2011

„Nejlevnější automobil může mít nejvyšší provozní náklady. Zatímco ceny automobilů jsou v rámci jednotlivých tříd a kategorií velmi vyrovnané, v celkových nákladech na provoz existují propastné rozdíly. Nenakupujte automobily, nakupujte mobilitu,“ ...

 
„Nejlevnější automobil může mít nejvyšší provozní náklady. Zatímco ceny automobilů jsou v rámci jednotlivých tříd a kategorií velmi vyrovnané, v celkových nákladech na provoz existují propastné rozdíly. Nenakupujte automobily, nakupujte mobilitu,“ to jsou jen některé z mnoha závěrů odborného setkání manažerů pro pořizování a správu vozových parků, které se pod názvem O2 Den s Fleetem 2011 – podzim konalo v areálu Golf & Spa Resort Kunětická hora u Pardubic. Akce pod hlavičkou časopisu FLEET firemní automobily, jejíž tradice sahá do roku 2007, byla svým rozsahem dosud největší. A proto je pro časopis Truck & business velkou ctí, že se stal mediálním partnerem této akce, která měla například díky nákladnímu elektromobilu Avia na stánku společnosti ČEZ a přítomnosti VW – užitková vozidla také tématickou spojitost se zaměřením našeho časopisu.

Přes 420 hostů, 120 testovacích automobilů, téměř kompletní účast importérů a největší počet partnerů v historii – to je stručná vizitka podzimního O2 Dne s Fleetem. Ze 111 odevzdaných dotazníků spokojenosti vyplývá, že vozový park jen těchto 111 zúčastněných firem čítá 11 783 osobních a 4111 lehkých užitkových vozů. A k tomu samozřejmě hodnotný přednáškový program, řada doplňkových aktivit a navíc křest speciálního vydání časopisu FLEET na téma TCO. Ten uvedl v odpoledních hodinách šéfredaktor časopisu Richard Plos. Jedná se o naprosto unikátní publikaci, která svou komplexností a informační hodnotou dosud nemá na trhu obdoby. Není divu, že o speciální vydání FLEETu byl mezi přítomnými manažery českých firem, z nichž řada patřila ke špičce ve firemních hierarchiích, obrovský zájem. V navazující přednášce shrnul problematiku TCO přední odborník na tuto problematiku Radovan Mužík ze společnosti Fleet Partners. „Některá fakta mě opravdu zaskočila. Dá se říct, že mi to otevřelo oči a na nákup firemních aut se budu od nynějška dívat zřejmě trochu jinak,“ komentoval workshop jeden z přítomných hostů. Navzdory tomu, že prezentacím byl zasvěcen celý dopolední blok a že se nabízel velmi atraktivní venkovní program, vyslechnout informace o TCO si přišlo více než 50 hostů O2 Dne s Fleetem hlavně z velkých firem. „Je to pro nás velké překvapení. Očekávali jsme, že další odpolední přednáška bude jen těžko konkurovat vyhlídkovému letu ve vrtulníku, svezení v Lamborghini nebo v jiném ze 120 atraktivních automobilů. Proto jsme počítali s komorní účastí 10-15 lidí. Je vidět, že zájem o problematiku TCO je obrovský,“ řekl šéfredaktor FLEETu Richard Plos.

Tématu TCO se spontánně dotýkaly i náplně dopoledních prezentací. Např. monitoring vozového parku se stále přibývající řadou funkcionalit, který uvádí společnost Telefónica O2, dokáže podstatně snížit náklady spojené s provozem firemních fleetů. Stejně jako správně nastavená politika pojištění firemních vozidel, kterou dokáže realizovat pojišťovna Kooperativa. Další inspiraci blízkou problematice TCO přinesla přednáška zástupce společnosti Arval o programu Arval Road Safety. Obrovskému zájmu se těšily prezentace zástupců společností RWE Plynoprojekt a ČEZ. Otázka alternativních pohonů, dosud spíše akademická a odborná, se pomalu ale jistě vkrádá do reálných úvah fleet manažerů. Stereotypy v myšlení se však daří bourat i v jiných oblastech – např. v takové, jakou je servis vozového parku. Prokázal to zájem o prezentaci i expozici společnosti Elit. V servisní oblasti zaujaly další dvě prezentace týkající se dílů vozidla bezprostředně spojujících auto s vozovkou – ráfků a pneumatik. V té první oblasti je nezpochybnitelnou jedničkou společnosti Alcar Bohemia, zatímco finské pneumatiky Nokian jsou jasnou volbou fleet manažerů pro letošní zimní sezonu.

Neodmyslitelnou součástí O2 Dne s Fleetem je setkání členů volební komise pro Firemní auto roku. Porotci se pochopitelně zaměřili na 65 modelů nominovaných do letošního ročníku soutěže, neboť uzávěrka pro jejich finální verdikt se blíží. Které značky a modely, ale i produkty, služby a osobnosti si letos odnesou skleněnou sošku dívky s vlajícími vlasy, to se dozvíme již 6. října při galavečeru v hotelu Diplomat v Praze.

 
image2177image2178image2179image2180image2181image2182image2183image2185
 
 
 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@truck-business.cz