Šedesát hybridních autobusů pro Curtibu  |  Archiv 2006 - 2012  |  Truck & Business

     
 

Truck & Business » Archiv 2006 - 2012 » Šedesát hybridních autobusů pro Curtibu

Šedesát hybridních autobusů pro Curtibu

 
image2126

pondělí, 11. července 2011

Společnost Volvo Buses obdržela dosud největší objednávku na hybridní autobusy. Brazilské město Curitiba si objednalo 60 autobusů, které vykazují až o 35 % nižší spotřebu paliva. Jednou z největších výzev pro současný svět je snižení celkové...

 
Společnost Volvo Buses obdržela dosud největší objednávku na hybridní autobusy. Brazilské město Curitiba si objednalo 60 autobusů, které vykazují až o 35 % nižší spotřebu paliva.

Jednou z největších výzev pro současný svět je snižení celkové energetické spotřeby. Možnou cestou k dosažení tohoto cíle je použití hybridních autobusů, které recyklují energii získanou při brzdění, čímž výrazně snižují spotřebu paliva.

Stále více a více rozhodujících subjektů na světě chápe výrazné přínosy hybridní technologie v městských autobusech. Společnost Volvo Buses prodala v posledních letech prostřednictvím značky Volvo v Evropě, značky Nova Bus v Severní Americe a značky Sunwin Bus v Číně už stovky hybridních autobusů.

Tato společnost nyní obdržela svou první „hybridní“ objednávku z Jižní Ameriky. Město Curitiba objednalo 60 hybridních autobusů s dodávkou od roku 2012.

„Už několik velkých měst v Brazílii i ve zbytku Jižní Ameriky v roce 2010 a počátkem tohoto roku testovalo autobusy Volvo 7700 Hybrid,” říká Luis Carlos Pimenta, prezident společnosti Volvo Buses v Latinské Americe. „Testy byly velmi úspěšné a přispěly k uzavření této první objednávky, po níž, doufáme, budou následovat další objednávky z ostatních měst.“

Díky tomu se společnost Volvo Buses rozhodla začít s výrobou hybridních autobusů přímo v Curitibě. Bude zahrnovat tutéž hybridní technologii, jaká je používána pro hybridní autobusy a nákladní vozy v Evropě, a která je v současné době pro těžká vozidla nejefektivnější na světě.

Autobusy jsou vybaveny malým vznětovým motorem a elektromotorem, který může být používán nezávisle nebo ve spolupráci se vznětovým motorem. Elektromotor je poháněn energií z akumulátoru, který se nabíjí, když autobus brzdí. Na autobusových zastávkách se vznětový motor zcela vypne a autobus se nastartuje pouze s využitím elektromotoru, díky čemuž je na autobusových zastávkách tiché prostředí bez znečištění výfukovými plyny.
Hybridní autobus Volvo snižuje spotřebu paliva až o 35 % a ve stejném poměru i emise CO2,” říká Luis Pimenta. Ostatní výfukové emise se sníží o 80 až 90 % v porovnání se současnými úrovněmi emisí v Jižní Americe.“



 
 
 

Komentáře k článku

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve příhlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
 
 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@truck-business.cz